.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
در انتقاد شدید رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران مطرح شد :
تاکنون ۱۸ درصد از اعتبارات عمرانی امسال مازندران جذب شده است !/ اعتبارات جذب نشده مازندران به استان های دیگر تخصیص می یابد / طرح های مدیریت بحران استان به کندی پیش می روند/ لایروبی آب بندان های استان عملیاتی نشد / کمتر از 5 درصد از طرح های پژوهشی نیاز اساسی استان تصویب شد !
شمال نیوز : در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن به کندی پیش می رود ....
تاکنون ۱۸ درصد از اعتبارات عمرانی امسال مازندران جذب شده است !/ اعتبارات جذب نشده مازندران به استان های دیگر تخصیص می یابد / طرح های مدیریت بحران استان به کندی پیش می روند/  لایروبی آب بندان های استان عملیاتی نشد / کمتر از 5 درصد از طرح های پژوهشی نیاز اساسی استان تصویب شد !

شمال نیوز: رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به این که ابلاغ اعتبارات عمرانی از ابتدای سال تا کنون ۳۶ هزار میلیارد ریال بوده است، گفت : در حال حاضر ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برابر با ۱۸ درصد آن تخصیص داده شده است.

 

فرج الله فتح الله پور در جلسه شورای برنامه ریزی مازندران گفت : ۲ هزار و ۶۰۰ میلیارد ریال از این اعتبار تخصیص یافته اسنادی و مابقی نقدی بوده است.

 

 وی ادامه داد: در حوزه مدیریت اجرای طرح های مدیریت بحران استان مازندران نیز یکهزار و ۷۱۰ میلیارد ریال است که طرح های آن نیز به کندی پیش می رود.

 

 وی به اهمیت اجرای طرح لایروبی آب بندان های مازندران اشاره کرد و اظهارداشت: با وجود افزایش اعتبار ملی و استانی در این بخش اما اجرای طرح طبق برنامه عملیاتی نشده است.

 

 وی تصریح کرد: جهاد کشاورزی و شرکت آب منطقه ای مازندران باید علاوه بر جذب اعتبار، انجام به موقع و کیفیت اجرای کار را نیز مورد اهتمام قرار بدهند.

 

 

فتح الله پور به طرح‌های پژوهشی امسال مازندران اشاره کرد و گفت: ۵۵ عنوان طرح پژوهشی به عنوان نیازهای اساسی استان از سوی استانداری اعلام شد که تا کنون پنج مورد آن به تصویب رسیده است.

 

  رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران نسبت به بی توجهی در جذب ۸۳۰ میلیارد ریالی طرح ۱۵ کیلومتری محور مرزن آباد انتقاد کرد و گفت: اگر این اعتبار که برای تملک اراضی این محور تخصیص داشته جذب نشود، اعتبار برگشت خورده و به استان دیگر تخصیص داده می شودرییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی مازندران با اشاره به این که ابلاغ اعتبارات عمرانی از ابتدای سال تا کنون ۳۶ هزار میلیارد ریال بوده است، گفت : در حال حاضر ۶هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برابر با ۱۸ درصد آن تخصیص داده شده است.

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

سید 22 آذر 1402
وقتی معاونت عمرانی با سرپرستی اداره می شود و انگیزه لازم برای کار کردن ندارد اوضاع بهتر از این نمی شود که 18 درصد جذب فقط انجام شد . آقای استاندار 9 ماه از سال گذشت چه می کنی ؟
نا شناس 22 آذر 1402
وقتی مدیران اصلاحاتی و وارداتی در استان حضور دارند همینه.استاندار انقلابی علاج مازندران
دلسوز 22 آذر 1402
با سلام
وقتی استانداری که مرکز حکومتی و نماینده دولت در استان به طرز عجیبی بصورت کاملاً غیر منصفانه اداره میشه و معاونین سیاسی و عمرانی و مدیران کل دفتر فنی - شهری - بانوان -اجتماعی -سیاسی و... هنوز سرپرست دارند و امیدی به ماندگاری ندارن چطور چرخ سیستم اداری استان در سایر ادارات می‌چرخه از عجایب روزگار هست ....
وای بر استانی که بزرگش اینطور اداره میشه
نا شناس 22 آذر 1402
فقط باید تاسف خورد آقایان مسولین شما را به خدا اصلاح طلب و اصولگرا بازی رو ول کنید دل به کار ببندید .
محمد کارمند استانداری 22 آذر 1402
اگر مدیر اصلاحاتی داشتیم که مثل دوران دولت هفتم و هشتم آقای خاتمی همه چیز سر جای خودش بود بنده خدا...از این واژه انقلابی شما تمام بدبختی و ناکارآمدی و هزار مفسده دیگه تولید میشه...
محمد 23 آذر 1402
آقای ابراهیمی مدیر کل صداو سیما استان تحویل بگیرید، شما همه جا گفتی این استاندار را مستقیم آقای رئیسی انتخاب کرد که البته دروغ بود ایشان منتصب آقای ناطق نوری بودن، و متاسفانه ایشان از ضعیف ترین استانداران این دولت بودن،
غیر بومی 23 آذر 1402
وضعیت مدیریتی استان در اکثر سطوح خوب و مورد پسند هیچکس نیست
اقای رییس جمهور دریاب استان را
مشاور 23 آذر 1402
ما که پیمانکاریم و کار کردیم هنوز پولمونو نگرفتیم . پس چرا مطالبات ما رو ندادن و میگن پول برگشت خورده . اینها همه از بی مدیریتی مسولین هست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.081 seconds.